lucasentinke.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Hallo en welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis door Ecuador, Colombia en omstreken. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waarwe onsbevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie overons en de reis diewe gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wezien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Lucas & Tinke

Reacties

Reacties

ward deckers

ja ja, veel plezier!
Ward

Bram Klaassen

Goede reis naar de reis u2! Da's natuurlijk al de reis....t is allemaal n reis.. maar iig dit deel heul veul schik gewenst!

Gijs

Met veel enthousiasme ga ik jullie reis volgen...mocht ik ooit nog een uit het diepe donkere afrika terugkomen dan lijkt me dit zeker een trip om te doen!

Carlijn

Hee Tinke en Lucas!
Heel veel plezier op jullie reis! Hopelijk maken jullie veel leuke avonturen mee de komende maanden:)
Ik volg jullie blog zeker weten uit dit kouwe kikkerlandje;)
Liefs, Carlijn

Ward Deckers*

Inderdaad jaja!
Veel plezier!

* Beduidend jonger dan mijn voorganger in ditgastenboek

ingrid

hey meid,
Jeetje nu ga jij alweer weg naar zonnige oorden! Laten we zeker een keer afspreken als jij weer terug bent.
Ik ga jullie avonturen volgen!

Anna

Jullie zijn op tijd vertrokken, Ik heb geen hysterische aanvallen gehad:-) en wacht nu op jullie veilige aankomst.
hvj.

marty

Geniet nooit met mate :)
hvj

Marga

Off you go u2!
Enne.... foto's, we willen heel veel foto's!!

Iris

OOOOOOOOH jullie hangen nu gewoon ergens boven de oceaan, nog eens in je hoofd de zinnen te repeteren dat je echt geen terrorist bent of genocide hebt gepleegd... ;)
Hier is het net keihard gaan regenen, alsof het zo moest zijn.
Heeeeel veel plezier, geniet ervan en ik ga deze site als welgemeend excuus en studie-ontwijkende bezigheid gebruiken. Halleee!!

Dikke kus xxx

Anja en Wim

we gaan jullie volgen (en bij jullie eten stellen we dus nog even uit!!!)
geniet ervan + lieve groet uit Hilversum

Pieter en Marjolein

Veel plezier, veel genot en tot over een tijd, wij volgen jullie!

Joyce en Bart

Heeeeeel veel plezier, maar dat zal vast wel lukken :) we zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's! Geniet ervan!

Leon en Toos

Heel veel plezier vanuit Madrid!

harry

En ik denk dat ik jullie deze keer maar niet op jullie reislog volg maar in het echt…..óf dat toch liever niet?…….
Tot ziens,
Harry xxx

Wilma & Leo

Als het goed is zijn jullie er al. Waarschijnlijk moe en uitgemergeld maar dit is waar jullie maanden naar hebben uitgekeken en het is SUPERLEUK.
We wensen jullie heel erg veel plezier. We zullen tijdens jullie reis af en toe ons kaarsje voor jullie branden.
100.000 xxx

Lisa&Frank

Hè globetrotters, heel veel plezier!!! Geniet ervan met elkaar en we zijn nu al benieuwd naar jullie mooie verhalen. We houden ook na 10 dec ook contact. Ciao ciao

nicky

hi kids,
veilig aangekomen heb ik vernomen.
geniet er met volle teugen van. jullie worden gevolgd !!! lead het leave luu !!
grts.
pap

Anna

Sms, Skype, sms again.
Moeniegekkerworre.
Ga genieten ..... :-) xje

Bjorn

Hello Tinke & Lucas,
Jullie avontuur is begonnen! Ik zal jullie webblog goed in de gaten houden voor de laatste updates;)..
Geniet van elk moment!
Ciaoo Bjorn

nicky

hi kids ( sjors en sjimmie),
wie is wie,
wel, ik zat me te verheugen op wat sfeer-impessies van jullie reis ( om me te verwarmen; hier is het maar grauw en koud). ik hoop dat jullie volop genieten.
grz,
pap.

Chris Colleye

Hola guapo, que tal? Puede implicar Espanolas?
tan agradable que ser capaz de seguir lo que haces.
Hasta luego!

Chris X

Oma v.kl

Wat een verhaal zeg, en wat interessant. Arme Lucas met zijn zere pootje. Ik heb geen flauw idee of ik dit goed doe, maar je weet maar nooit. Ben wel een beetje jaloers hoor; dat idee van de postbestelling is wel aardig, goed idee voor hier nu de postbodes staken. Fijn dat jullie genieten.en blij dat ik je bericht toevallig vond!?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!